OBSZARY AKTYWNOŚCI
|
FORMA DZIAŁALNOŚCI
|
TERMIN REALIZACJI
|
PROWADZĄCY /ODPOWIEDZIALNY
|
1. program i podręczniki
|
zatwierdzenie do realizacji istniejących podręczników i programu nauczania języka angielskiego i niemieckiego
|
Początek roku szkolnego Do 10 X
|
Zespół samokształceniowy-nauczyciele j. ang. i niem.
|
2. plany dydaktyczne
|
- analiza planów dydaktycznych i wychowawczych. - ustalenie celów nauczania i treści ścieżek edukacyjnych realizowanych na lekcjach języka angielskiego i niemieckiego, - wpisy o realizacji ścieżki do dokumentacji szkoły – dzienniki lekcyjne, - ewaluacja PSO - ewaluacja kryteriów oceniania - ewaluacja planu wynikowego z wymaganiami na poszczególne oceny
|
Do 10 IX
Do 10 IX Na bieżąco
Do 10 IX Do 10 IX Do 10 IX
|
Zespól samokształceniowy-nauczyciele j. ang. i niem.
|
3. staże nauczycielskie
|
wymiana doświadczeń między członkami zespołu w sprawie zdobywania kolejnych stopni awansu zawodowego nauczycieli (planu rozwoju zawodowego, odbywania stażu, itp.)
|
Na bieżąco
|
Zespól samokształceniowy-nauczyciele j. ang. i niem.
|
4. lekcje pokazowe, koleżeńskie
|
- lekcje koleżeńskie w ramach zespołu samokształceniowego, - lekcje dla studentów,
|
Na bieżąco
|
M. M. M. D. J. K. A. P.
|
5. działania dodatkowe w procesie nauczania
|
- przeprowadzenie testów diagnostycznych w klasie pierwszej, będących podstawą podziału na grupy pod względem stopnia zaawansowania, - opracowanie materiałów wspomagających realizacje programów nauczania (ćwiczenia dodatkowe z wykorzystaniem techniki komputerowej, gazetki, plansze itp.) - wprowadzenie do kalendarza szkoły EUROPEJSKIEGO DNIA JĘZYKÓW OBCYCH-26 IX - konkursy dla młodzieży, ich zorganizowanie i przeprowadzenie, - zajęcia z wykorzystaniem komputerów - współpraca z Wydawnictwem
|
Początek roku szkolnego
|
n- le klas I
nauczyciele j. ang. i niem.
nauczyciele j. ang. i niem.
nauczyciele j. ang. i niem.
M. M.
nauczyciele j. ang. i niem.
|
6. formy konkursowe dla młodzieży
|
- konkurs wiedzy o Patronie Szkoły w j, ang. - opracowanie i przeprowadzenie szkolnych konkursów na najlepszego anglistę klas I-III, - przeprowadzenie konkursu ogólnopolskiego Fox, - przeprowadzenie konkursu europejskiego THE BIG CHALLANGE, - opracowanie i przeprowadzenie szkolnych konkursów na najlepszego germanistę klas II, - festiwal piosenki KARAOKE 1 VI, - przegląd prozy i poezji angielskiej. - konkurs wiedzy nt. krajów anglojęzycznych - przegląd prozy i poezji niemieckiej - konkurs na stronę internetową o Niemczech - konkurs kolęd
|
I semestr
|
M. M. - kl. I – M M. kl. II- M D. kl. III-J. K. E. F., J. K.. - M. M.
I. W.
M. M. M. Z. Nauczyciele j. ang.
|
7. formy pracy zespołu
|
- zebrania zespołu - dokumentacja w postaci programów - notatek z protokołów zebrań
|
Cały rok-raz w miesiącu
|
nauczyciele j. ang. i niem.
|
8. konferencje i zebrania metodyczne
|
- udział w konferencjach metodycznych, - przekaz informacji na zebraniach zespołu, referaty, publikacje
|
Cały rok
|
nauczyciele j. ang i niem.
|
9. inne
|
Wprowadzenie Portfolio Językowego Koło teatralne w języku angielskim
|
Cały rok
|
nauczyciele j. ang i niem.
M. M., A. G.
|